flere kundermed digital markedsføring

Vi tilbyder digital markedsføring, der øger kendskabet til din forretning og sikrer dig øget omsætning. Se, hvilke ydelser vi tilbyder, herunder.

Søgemaskineoptimering

Med søgemaskineoptimering kan du opnå bedre placeringer i søgeresultaterne og drive drive værdifuld trafik til dit website.

Læs mere

Content marketing

Med den rigtige content marketing-strategi, kan du skabe relevant indhold, der tiltrækker de rigtige besøgende og konverterer dem til kunder.

Læs mere

Facebook-annoncering

Øg kendskabet til dit brand via specifikke målgrupper på verdens største sociale medie, Facebook.

Læs mere

Google Ads

Få flere kunder via Google med Google Ads.

Læs mere

Digital markedsføring

Digital markedsføring er et bredt begreb, der dækker alle discipliner indenfor markedsføring på digitale platforme. Det dækker således alt fra annoncering på sociale medier til indholdsbaseret markedsføring direkte på dit eget website.
De fleste virksomheder anvender en kombination af flere forskellige discipliner, når de markedsfører sig selv online. Det giver de absolut bedste resultater, og samtidig er det med til at øge rækkevidden på markedsføringen betragteligt.
En af de klare fordele ved online markedsføring er muligheden for at målrette sin annoncering til de personer, der rent faktisk er interesseret i budskabet. Det står i skarp kontrast til klassisk markedsføring, hvor segmenterne, annoncerne målrettes efter, i de fleste tilfælde har været bredere.

Hvilke muligheder har du med digital markedsføring?

Der findes et utal af forskellige muligheder for at annoncere på nettet, og det gælder om at vælge de platforme, der giver det størst muligt afkast. Den mest anvendte platform til online annoncering er Google Ads, hvor du har mulighed for at opnå eksponeringer på relevante søgninger i søgemaskinerne.

Det er ofte Google, der satses på, da de står for omkring 90 % af den samlede søgetrafik i Danmark og det meste af Europa. Herudover er det dog også muligt at annoncere på andre søgemaskiner som eksempelvis Bing og Yahoo.

Sociale medier som Facebook, Instagram, Twitter og LinkedIn er også blandt de mest anvendte platforme til annoncering. Herunder får du indblik i en række af de forskellige muligheder, der er for at annoncere på nettet.

Søgemaskineoptimering

Søgemaskineoptimering kaldes også for SEO – det er en disciplin, der går ud på at optimere en hjemmeside, så den opnår værdifulde placeringer i søgeresultaterne. Hvis du vil have succes med søgemaskineoptimering, er der mange forskellige parametre, du skal være opmærksom på, når du optimerer din side.

Google Ads

Med Google Ads har du mulighed for at skære genvej og opnå resultater med det samme. De betalte annoncer placeres nemlig over de organiske søgninger i Google, hvorfor du ikke behøver at vente på, at arbejdet med organisk søgemaskineoptimering bærer frugt.

Sociale medier

Annoncering på sociale medier er effektivt, da de fleste målgrupper er til stede på de sociale medier. Du har mulighed for at segmentere efter specifikke målgrupper, ligesom du kan gøre brug af remarketing, hvor du målretter dine annoncer efter dem, der allerede har besøgt dit website.

Content marketing

Content marketing går ud på at udarbejde værdifuldt indhold, som besvarer den besøgende problemstilling. På den måde er det muligt at påvirke den potentielle kundes købsbeslutning til din virksomheds fordel.