OBS: Vi tager pt. ikke nye kunder på Google Ads ind.

Google Ads bureau

Udbred kendskabet til dit brand og dine produkter med Google Ads.

Leder du efter et kompetent Google Ads bureau? Med Google Ads har du mulighed for at målrette annoncer til den helt rigtige målgruppe – enten med tekst, bannere eller video. Hos Mondae hjælper vi dig med at vækste din forretning med Google Ads.

Udfyld kontaktformular42 31 23 92

Lad Google Ads fungere som en essentiel del af din virksomheds salgsstrategi.

Vi arbejder med ambitiøse virksomheder, som ønsker at skalere deres forretning via paid search. Få hjælp til at bygge en effektiv salgsmaskine, som bidrager til vækst gennem velovervejede annoncer, der sikrer øget eksponering.

Når du vælger Mondae som dit Google Ads bureau, får du tilknyttet en personlig Google Ads-specialist, som du løbende har dialog med. I samarbejde lægger I en strategi for, hvordan du opnår succes med dine annoncer.

Udfyld kontaktformular

Professionelt Google Ads bureau med skarpt fokus på løbende skalering og udbytte.

Som Google Ads bureau har vi et skarpt fokus på skalering. Vi optimerer løbende din Google Ads-konto, så afkastet af din annonceringen hele tiden forøges. Du får en solid samarbejdspartner, som arbejder målrettet for at sikre dig de absolut bedste resultater.

Som Google Ads bureau har vi et skarpt fokus på skalering. Vi optimerer løbende din Google Ads-konto, så afkastet af din annonceringen hele tiden forøges. Du får en solid samarbejdspartner, som arbejder målrettet for at sikre dig de absolut bedste resultater.

Udfyld kontaktformular

Få mere ud af dit annoncebudget med det rigtige Google Ads bureau.

Fordelen ved at vælge Mondae som Google Ads bureau er, at du ikke bare får én Google Ads-konsulent. Vi kan hjælpe dig med både optimering af indhold og brugervenlighed samt konverteringsoptimering, så du får mere ud af de annoncekroner, du bruger på Google Ads.

Du behøver derfor ikke at have flere forskellige bureauer tilknyttet – vi kan hjælpe dig med det hele. Kontakt os for en indledende snak omkring, hvordan vi kommer i gang med Google Ads.

Udfyld kontaktformular

Priseksempler på Google Ads

Hvis du er i tvivl om, hvad du skal vælge, kan du ringe til os på (+45) 42 31 23 92 eller sende os en mail på kontakt@mondae.dk.

Opsætning

Få en professionel og brugervenlig WordPress hjemmeside, der konverterer de besøgende til betalende kunder.

Oprettelse og opsætning konto

Analyse af søgeord

Sparring omkring budget og budskab

Opsætning af kampagner

Opsætning af annoncer

Pris:

Fra 7.000 kr.

Vedligeholdelse

Få en skræddersyet og kompleks WordPress hjemmeside med avanceret funktionalitet tilpasset din virksomhed.

Splittest af annoncer

Løbende gennemgang af konto

Optimering af annoncer

Underretning om performance

Løbende strategi

Pris:

Fra 3.000 kr./md.

Hvorfor vælge os som Google Ads bureau?

Før du går i gang med Google Ads, er der en række forskellige ting, det er vigtigt at overveje. Det er vigtigt, at du har styr på de fundamentale ting, før du går i gang med at opsætte dine annoncer, da det er altafgørende i forhold til, hvor effektive annoncerne er.

Når du vælger Mondae som Google Ads bureau, får du hjælp til at opsætte din konto, dine kampagner og dine annoncer, så de kræver mindst muligt vedligeholdelse – og så de fungerer så effektivt som muligt i forhold til at tiltrække kunder og leads til din forretning.

Herunder kan du læse mere om, hvordan vi opsætter din konto i samarbejde med dig. Processen er simpel, og vi lægger kræfter i at opsætte din konto, så den performer så godt som muligt, hvilket reducerer arbejdet med vedligeholdelse.

#1: Opsætning af kampagnetype og annoncer

Med Google Ads er der mulighed for at opsætte en række forskellige kampagner og annoncegrupper. Når kampagner skal oprettes, er det vigtigt at anvende en struktur, der gør det nemt at finde rundt i dem.

Kampagnerne oprettes med klare mål, så de er målrettet de rigtige søgeord i Google. Det betyder, at vi altid starter med en indledende søgeordsanalyse, der har til formål at kortlægge de søgninger, som er relevante for netop din forretning.

#2: Annoncetyper

Det er muligt at oprette mange forskellige annoncegrupper, som målrettes specifikke produkter eller ydelser. Disse er optimeret på baggrund af forskellige keywords, som er relevante for den side, de er målrettet.

Vælg mellem disse 5 annoncetyper:

  • Search: Tekstannoncer, som bliver vist i Googles søgeresultater.
  • Banner: Bannere, som skaber blikfang og eksponeres for dine potentielle kunder mdd displayannoncering.
  • Shopping: Få dine produkter vist i Google Shopping.
  • Remarketing: Vis dine annoncer til dem, der har besøgt din hjemmeside eller webshop.
  • Video: Få vist dine reklamevideoer på YouTube og andre steder på nettet.

Den annoncetype, du vælger, hænger sammen med den kampagne, du vælger at køre. Generelt er det en god idé at starte med de traditionelle tekstannoncer, som vises direkte, når en bruger søger i Google.

Det er en søgning, som både er kosteffektiv og med garanti vil have en effekt, når den opsættes korrekt til de rigtige søgninger. Googles søgemaskine er den absolut største i verden, og derfor er der et stort vækstpotentiale forbundet med at blive eksponeret på søgeord, der matcher din foretning.

En anden annonceform er displayannoncering, hvor du har mulighed for at annoncere visuel. Dette sker gennem bannere, som vises på andre hjemmesider, nyhedsmedier og blogs – og det er særligt effektivt i forbindelse med retargeting, hvor dine bannere vises til personer, der allerede har besøgt din hjemmeside.

Google Shopping er en oplagt annoncetype, hvis du driver en webshop, som sælger fysiske produkter. Det er disse annoncer, du ser direkte i Googles søgeresultater, hvis du eksempelvis søger efter ‘vinterjakke’ eller et lignende produkt.

YouTube er en oplagt platform, hvis du har fået produceret en reklamevideo. Her har du mulighed for at få vist videomateriale, når en bruger ser en video på YouTube. Det kan være utroligt effektivt, men det stiller krav til videomaterialet.

#3: Målret din annonce til særlige enheder

Det er vigtigt, at du overvejer, hvilke enheder dine annoncer skla vises på. Mange søger via mobilen frem for computeren, og her kan det være en god idé at tilføje mulighed for at ringe op. Det er imidlertid ikke lige så relevant på en desktop eller tablet.

Vælger du at køre dine annoncer på tværs af alle enheder, er det vigtigt, at du løbende holder øje med, hvordan dine annoncer performer på de enkelte devices. Vi hjælper dig med at optimere dine annoncer løbende, så du er sikker på, at de hele tiden performer så godt som muligt.

#4: Budget til Google Ads

Når du skal udregne, hvor meget du vil bruge på Google Ads, findes der mange forskellige råd. Her er der en lang række forskellige tommelfingerregler, du kan gøre brug af, men i bund og grund handler det om, hvor meget du er villig til at give for ét lead.

Det kan være en god idé at køre med et begrænset budget i starten for at se, hvordan annoncerne performer. På sigt kan man skrue op eller ned efter behov – det kan eksempelvis også være relevant at skrue ned for budgettet i perioder, hvor du har travlt, mens det i mindre travle perioder kan betale sig at skrue op.

#5: Tekster til dine Google Ads-annoncer

Når der er styr på selve opsætningen af din Google Ads-konto og dine kampagner, skal dine annoncer opsættes. Hvis du vælger at gå med tekstannoncer, er det vigtigt, at teksten indeholder de valgte søgeord og samtidig fungerer som blikfang.

En annoncetekst skal indeholde to overskrifter på 30 tegn samt en uddybende beskrivelse nedenunder, som indeholder 80 tegn. Herudover fremgår navnet på domænet, du ønsker at linke til samt selve linket.

Hos Mondae hjælper vi dig med at skrive knivskarpe annoncetekster, som rammer dine potentielle kunder – og formår at skabe kliks ind til din hjemmeside eller webshop. Kontakt os i dag på (+45) 42 31 23 92 eller send en mail til kontakt@mondae.dk for at høre mere.

Skal vi være dit Google Ads bureau?

Vi vil gerne være dit Google Ads bureau. Lad os hjælpe dig med at opsætte din Google Ads-konto, så du er klar til at annoncere. Du får hjælp til at opsætte kontoen, dine kampagner og din målretning, så du kommer godt fra start med dine annoncer.

Vi foretager søgeordssanalyse på baggrund af din forretning og dine produkter. Det betyder blandt andet, at vi analyserer dine konkurrenter og din hjemmeside eller webshop med en række søgeordsværktøjer.

Dette sker i samarbejde med dig, så vi samtidig udnytter din ekspertise omkring det marked, din virksomhed opererer indenfor. I kombination med vores ekspertise indenfor Google Ads og online markedsføring sikrer det dig den mest optimale opstart.

Opsættelse af Google Ads indebærer blandt andet:

  • Oprettelse samt opsætning af din konto på Google Ads
  • Analyse af søgeord, som dine annoncer målrettes efter
  • Sparring omkring budget og budskab
  • Oprettelse af annonceudvidelser
  • Oprettelse af annoncer samt splittest

Har du nogen spørgsmål?

Frederik sidder klar til at rådgive dig til den rigtige løsning for dig og din virksomhed. Ring nu på 42 31 23 92. Du kan også udfylde kontaktformularen og få svar indenfor 24 timer.